Pokrętna logika w McDonald’s

Stałe pytanie jakiegokolwiek sprzedawcy w Mc Donaldzie, gdy kupujesz kawę jest takie: – Podać cukier?

I teraz uwaga! Gdy powiesz, że tak to odbierając kawę cukru nie uświadczysz. Z kolei, gdy powiesz przeciwnie, że nie, wiedz, że dostaniesz cukier.

Albo bywa jeszcze inaczej. Pytają, czy chcesz cukier i mówisz, że chcesz i wówczas pada kolejne pytanie: – Podać biały, czy brązowy?

Oczywiście zachodzi identyczny modus operandi co powyżej. Mówisz brązowy, dostajesz biały. Mówisz biały, wjeżdża brązowy. Hyhy.

Dziś dla odmiany po raz pierwszy zamówiłam herbatę. Tak, hjerbatkję w Mc (#mamsmakanamaka), miejcie bekę ze mnie, pozwalam tu i teraz. Ale wracając do meritum, padło pytanie: – Zwykła, czy owocowa?

Mówię, że owocowa. I teraz już wiecie znając powyższy klucz według, którego posługuje się obsługa tejże fastfoodowni, że podali mi oczywiście zwykłą czarną, bo po co jej dawać owocową skoro chciała.

Jeszcze mam jedno ale. Ale to już na sam koniec.

Powiedzcie mi ludzia, dlaczego kupując nuggetsy, do których w ofercie jest pierdyliard sosów, zawsze pada jedno i to samo pytanie: – Czy do tego sos słodko-kwaśny?

Zawsze wyjeżdżają z tym jebanym słodko-kwaśnym, gdy pod ladą tkwi jeszcze śmietanowy, jogurtowy, barbecue i słodko-kwaśny. Dżizys, przecież wiadomo, że chcę barbecue, bo jest najlepszy.

Dziękuję, dobranoc i to nie był prima-aprilis, po prostu ulało mi się jeszcze za dzień wczorajszy.

Konkluzja: zamawiajcie przeciwnie do waszej zachcianki, a będziecie usatysfakcjonowani!

P.S. #jebać_słodko-kwaśny

2 thoughts on “Pokrętna logika w McDonald’s

  1. Zaczęłam się zastanawiać, czy McHerbatę można zaliczyć do fast-fooda. I czy jest bardziej kaloryczna i niezdrowa od zwykłej herbaty.

    A ja lubię sos słodko-kwaśny. I pizzę hawajską, którą wiele osób hejci – zupełnie nie rozumiem dlaczego! :P
    Kurcze, aż na myśl o tym wszystkim zrobiłam się głodna!

    1. Sos słodko-kwaśny jest spok, ale wolę barbecue, tylko drażni fakt, że nigdy nie oferują sami z siebie innego sosu, jakby tylko ten jedne mieli na stanie. A herbata chyba liptonowa była :D

Skomentuj

